• Home
  • Financiën
  • College van kerkrentmeesters

College van Kerkrentmeesters

De kerkrentmeesters zijn verantwoordelijk voor het financieel beheer van de kerk; het beheer van de gebouwen en de personeels- en salarisadministratie.
 
Het Financieel beheer omvat planning (jaarbegroting en meerjarenraming), werving van geldmiddelen (actie kerkbalans, collecten, giften, legaten), administratie en rapportage.
 
Als beheerder van de gebouwen zorgt het college voor beschikbaarheid en onderhoud van de gebouwen.
 
Onder Personeelsadministratie vallen de salaris- en personeelsadministratie; ook de contractuele aspecten ervan en het functioneren van het personeel.
 

Bemensing van het college


voorzitter: Ton Feijtel

vicevoorzitter: Peter Kamstra

secretaris: Bram Leenhouts

penningmeester: Harm Simonse

kerkbalans: Herman de Looff

technische zaken: Piet Filius

grote kerk: Kees Padmos

algemene zaken: Peter van Saane

juridische zaken: Herman Strookman

alle funktionarissen zijn bereikbaar via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 

Afdrukken E-mail