• Home
  • Financiën
  • College van kerkrentmeesters

College van Kerkrentmeesters

De kerkrentmeesters zijn verantwoordelijk voor het financieel beheer van de kerk; het beheer van de gebouwen en de personeels- en salarisadministratie.
 
Het Financieel beheer omvat planning (jaarbegroting en meerjarenraming), werving van geldmiddelen (actie kerkbalans, collecten, giften, legaten), administratie en rapportage.
 
Als beheerder van de gebouwen zorgt het college voor beschikbaarheid en onderhoud van de gebouwen.
 
Onder Personeelsadministratie vallen de salaris- en personeelsadministratie; ook de contractuele aspecten ervan en het functioneren van het personeel.
 
Bemensing van het college
voorzitter: Ton Feijtel
secretaris: Bram Leenhouts
penningmeester: Henk Hoekstra
coördinator actie kerkbalans: Cees Padmos
technische zaken: Piet Filius
juridische zaken: Rinus Dieleman en Herman Strookman
algemene zaken: Peter Kamstra en Peter van Saane
 
alle funktionarissen zijn bereikbaar via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
 

Afdrukken E-mail